Turundusarenguprogramm 2018

Lääne-Viru Arenduskeskus kutsub ettevõtjaid osalema praktilises turundusarenguprogrammis, mis algab juba 29.mail 2018

Turundusega alustamiseks ja pildil olemiseks ei ole vaja suurt eelarvet ja meediaagentuuri. Rõhume asjadele, mida igaüks enda huvides üsna lihtsa vaevaga ise ära teha saab, piisab vaid tahtest ja pealehakkamisest. Arenguprogrammi eesmärgiks on anda osalistele ülevaade kaasaegsetest turundustrendidest ja õpetada reaalselt kasutama kaasaegseid turundustööriistu.

Kui senised turunduskoolitused on reeglina ühepäevased ja kõiki teemasid pinnapealselt käsitlevad, siis selle arenguprogrammi põhirõhk on süviti minemisel ja kaasategemisel.

Arenguprogrammis on kokku neli koolitusmoodulit, mille käigus saab jooksvalt teha harjutusi kaasa ja kaks praktikapäeva, kus koolitajatega koos on võimalus üle vaadata praktilised tegevused oma ettevõtte turundamiseks.

Koolituse käigus räägitakse klientuuri valikust, internetiturunduse strateegilisest plaanist, interetis toimivates müügimudelitest, turunduse tööriistadest, kliendi teekonnast kodulehel, sagedasematest vigadest kodulehtede loomisel ja tellimisel, turundusest sotsiaalmeedias: Facebookis, Instagramis, LinkedInis, kodulehe külastatavuse kasvatamisest läbi Goolge otsimootori, konkreetsetest näidetest, mis toimib ja mis mitte.

Koolitajateks on Eestis tunnustatud ettevõtjad/praktikud.

Kokku on 6 koolituspäeva.

Programmi kandideerimiseks on vajalik eelregistreerimine. Registreerimise tähtaeg on 16.05.2018. Programmi pääsenud tehakse registreerumisvormi alusel teatavaks hiljemalt 21.05.2018 e-posti tee.

Registreeru turundusarenguprogrammi registreerimine on lõppenud

EESMÄRGID:

• Edendada turundusteadlikkust Lääne-Virumaa ettevõtetes.
• Tugevdada ettevõttete konkurentisvõimekust, läbi teadlikuma turundamise.
• Anda ülevaade kaasaegsetest turundustehnikatest.
• Õpetada reaalselt kasutama erinevaid võtteid kaasaegsete turundustööristade kasutamiseks.
• Programmi läbinutele väljastatakse "tunnustus".

AJAKAVA:
Kuupäev         Koolitaja
1) 29.05.2018 Timo Porval/Lavii
2) 08.06.2018 Taavi Tammpere /Socialfly 
3) 21.06.2018 Priit Pedastsaar /Elixir
4) 03.10.2018 Sven Nuum ja Teet Torim /BoostMe OÜ (Boost Yourself)
5) 25.10.2018 Timo Porvali praktikum
6) 29.11.2018 Taavi Tammpere ja Priit Pedastsaari praktikum

KOHT: Rakvere, Art Hotell seminariruum Lai 18
KELLAAEG: Koolituspäevad algavad kell 10.00 ja lõpevad kell 17.00
TOITLUSTAMINE: Koolituse käigus pakutakse kohvipause ja lõunasööki

KOOLITUSTE SISUTUTVUSTUS:
1) Timo Porval
"Kuidas internetis turundada nii, et see poleks mitte kulu, vaid investeering? Strateegiast taktikaliste tööriistadeni.“
• Mis on ettevõttes peamine asi, mis takistab järgmisele tasemele jõudmist?
• Milline on sisusturunduse töötav strateegia ja loogika, et päriselt kliente juurde saada?
• Milliseid sisuturunduse komponente Eesti turul kasutada, et sisuturundus oleks investeering?
• Kuidas genereerida sisuks ideid, et nendest enam kunagi puudus ei oleks?
• Kas ja kuidas loodud sisu levitama peaks, et kliendid tuleks?
• Kuidas sisuturundust mõõta tuleks, et hinnata, kui hästi sul läheb?
• Tööriistad, mida sisuturunduses kasutada ja mis elu lihtsamaks teevad.
• Kuidas käib sisuturundus läbi e-raamatu? Samm-sammuline mudel.
• 21+ pealkirja mudelit, mida sisuturunduses kohe kasutusele võtta.
• Müügilehtedel olevad komponendid, mis aitavad tõsta klientide saamise tõenäosust.
• Kuidas teha sisuturundust ka siis, kui selleks absoluutselt aega ei ole? 

2) Priit Pedastsaar
“Veebiloomise A ja O – lähteülesande püstitus ja protsess üldisemalt.“
Kodulehe eesmärk. Milleks koduleht?
• Kodulehtede maksumus (domeen, hosting, templiidid, sisuhaldus).
• Kliendi teekond kodulehel.
• Kodulehe analüüsimine.
• Kodulehe sisuloome ja SEO.
• Sagedasemad vead kodulehe loomisel ja tellimisel.
• Levinumad kodulehtede platvormid.
• Kodulehtede tüübid (tutvustavad, müüki toetavad, veebipoed)

3) Taavi Tammpere
“Kaasaegsed turundustrendid ja tööriistad“
• Sotsiaalmeedia turundus vs. traditsiooniline turundus. Sisuturunduse võimalused sotsiaalmeedias. Sotsiaalmeedia kasutus Eestis.
• Sotsiaalmeedia kanalite eesmärgid.
• Kliendini jõudmine läbi reklaami. 5-3-2 reegel sotsiaalmeedias postitamiseks.
• Facebooki reklaamivõimalused. Facebooki algoritm Edge Rank.
• Instagrami eripärad ja algoritim. Instagrami reklaamivõimalused.
• LinkedIn'i eripärad ja reklaamivõimalused. Linkide postitamine ja pealkirjade valik.

4) Teet Torim ja Sven Nuum                                                                                                                    Unusta ülemakstud ja väheefektiivsed bänner-, print- ja raadioreklaamid! Sinu äriedu tagavad Facebook, Instagram ja Google. 5 tunniga ettevõttele hoog sisse. 

  • Kuidas läbi sotsiaalmeedia kasvatada otseliiklust kodulehele ja orgaanilist otsingutulemust Google´s. 
  • kuidas teha koostööd blogijate ja instagramijatega oma toote reklaamimisel. 
  • kuidas luua Facebookis poolautomaatseid kampaaniaid, mis toovad 24/7/365 uusi külastusi. 
  • kuidas olemasoleva kliendibaasi põhjal luua nendesarnane "soe" publik. 
  • miks inimesed sinu kodulehelt ilma ostuta lahkuvad. 
  • konkreetsed näited, ebaõnnestumised, katsetused ja õppetunnid. 

5) Timo Porval - praktiline koolitus. 

6) Taavi Tammpere ja Priit Pedastsaar - praktiline koolitus. 


 

KOOLITAJAD:

 

Timo Porval – digiagentuur Lavii, lavii.ee
Timo on internetiturunduse entusiast, kes keskendub tulemusele ja mõõdetavusele, kliendi kasule. Lemmikteemad: digiturunduse strateegia, veebilehtede tulemuslikkuse parandamine ja müügimudelite leidmine.

 

     

 

 

Priit Pedastsaar – www.elixir.ee
Loov- ja prototüüpimisagentuuri Elixir juht ja ideoloog.  Aianduse doktor, veebi- lehtede entusiast ning tuntud start-up  ettevõtte Click & Grow virtuaalaednik. Loonud ja nõustanud  veebiehitust alates pisikestest elustiiliettevõtetest kuni  kõrgdisaini, ülikoolide ja tootmisettevõteteni välja.

  

 

 

 

 

Taavi Tammpere – www.socialfly.ee
Taavi on oma ala praktik, kes on e-strateegiate ja virtuaalsete kliendisuhete loomisega tegelenud juba aastaid. Ta õpetab Estonian Busines Schoolis sotsiaalmeedia turundust nii Tallinnas kui ka Helsingis. Taavi on Digital Marketing Manager Eesti start up’is Like a Local Guide. Taavi eesmärk on aidata saavutada läbi e-kanalite maksimaalseid tulemusi minimaalse pingutusega.


  

     Teet Torim ja Sven Nuum - Boost Yourself asutajad, nullist.ee 

Mehed, kes toodavad Saaremaal Boost Yourself    supertoitude segusid, mida müüvad läbi e-poe Põhja-Ameerikani. On nullist pannud püsti ära, mis tegi esimesel täisaastal üle 120 000€ müüki ja teisel aastal neljakordistas selle tulemuse. On jõudnud Digitegu, E-tegu ja kasutajasõbralike veebipoodide finaali. 

 

MIKS OSALEDA?
Eesti parimad praktikud koju kätte.
Kaasaegsed ja toimivad lahendused, mida saad ise nüüd ja kohe rakendada.
Tõuge äri/ettevõtmise kasvatamiseks, tuntus ja pildilolek.
“Veebiturunduse asjatundja” tõend kogu programmi läbinutele.
Kohtade arv piiratud – “kes ees, see sees”.
Programmi rahaline väärtus kokku: üle 450 EUR/üks osaleja.
Kogu programmi maksumus Sulle: 84 eurot


Osalemise tagab täies mahus makstud osalustasu.

Programmikoordinaator: merle@arenduskeskus.ee; tel 58 191490

Projekti kaasrahastab Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus Euroopa Liidu struktuurifondide vahenditest Euroopa Regionaalarengu Fondi kaudu, omaosalusse on panustanud Lääne-Virumaa Omavalitsuste Liit ning läbiviija on SA Lääne-Viru Arenduskeskus (LVAK).